tiistai 12. kesäkuuta 2012

Ex tempore Nice run 2012

Mun ei pitänyt osallistua tänä vuonna Nice Runiin, koska ajattelin, että viikkoja on sen verran paljon (rv 33+4). Äiti kuitenkin soitti vähän yli viisi, että paikkoja olisi vapautunut. Lähtö olisi seitsemältä. Joten nopeasti tavarat kasaan, Luukas autoon ja menoksi. :)


Pietarsaaressa on aina ollut hyvä joukko naisia mukana tapahtumassa. Tänä vuonna ilmoittautuneita  oli 1800. Paikka oli vaihtunut viime vuodesta, joka mun mielestä oli hyvä asia.


Mä en oikein päässyt mukaan alkulämmittelyihin, mutta Luukas hoiti ne mun puolesta. Ensin rattaissa ja sitten juoksemalla ympäriinsä. Onneksi mummu oli mukana, niin se sai juosta alkulämmittelyksi Luukaksen perästä.


Äiti ja Luukas nautti piknikistä, joka jälleen kerran todella hyvä. Banaania, leipiä, jugurttia...

Numerolappu muistoksi. :)

Tänä vuonna ei saatu mitaleita lainkaan, vaan sen sijaan rintasyöpäsäätiön Roosa Nauhan. Tosin viime vuoden vuosiluvulla.


Ja tuotepakettihan on aina kiva, siinä on usein tuotenäytteitä ja sellaista. Tämän vuoden "lahja" oli viiden huulikiillon setti. Aika kiva, vai mitä? :)

Ja siis täytyy tunnustaa... En mä koko viittä kilsaa kävellyt. Jouduin muutamassa kohdassa oikaisemaan kun supisteli sen verran paljon. Mutta hengessä mukana oltiin! :)

Oletteko te koskaan olleet mukana Nice runissa tai vastaavissa tapahtumissa? Mitäs pidätte? Onko tavoitteena hyvä aika vai ennemminkin vain hyvä mieli? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti ois kiva, mutta ei pakko. :)