lauantai 25. toukokuuta 2013

Toiveita?

Päässä pyörii ajatuksia vaikka muille jakaa. Mutta siinä vaiheessa kun blogiin pääsen kirjoittamaan ajatukset ovat jo unohtuneet. Ja onhan tää nettiaika nykyään aika rajoittunutta. 

Mutta silti haluaisin kysellä, onko teillä jotain toiveita mistä kertoisin tai juttuja, joista haluaisitte kuvan?

Mun "Photo a day" projekti tuntuu menevän taas metsään, kun ei vaan keksi aiheista yhtään mitään tai huomaa illalla etten ollut ajatellutkaan asiaa. Ajattelin siirtyväni takaisin ottamaan kuvan päivässä, ihan mistä vain. :)

Kommentoi alle, jos jostain haluaisit juttua. Yritän toteuttaa mahdollisuuksien mukaan. 

PS: Muuten kääk, enää viikko niin mulla alkaa työt. Pitää laittaa ihan oikea herätyskello soimaan klo 5.00, että olen työpaikalla 6.30 avaamassa ovia innokkaille treenaajille. Työjuttujakin voi siis pyydellä, jos haluaa semmoisesta lukea. ;)

Mukavaa lauantaita!

6 kommenttia:

  1. Oikeastaan haluaisin juttua siitä, niten arkenne pyörii miehesi jäädessä kotiin. Hoituuko hänellä valmiiksi asti perinteiset "naisten työt" kuten siivous, pyykkäys, tiskit, lasten hoito ja ulkona käyttäminen, ruokailut jne ennen kuin työpäiväsi päättyy. Monessa perheessä kun ylväs ajatus muehen kotonaolosta kääntyy niin, että lopulta nainen hoitaa sekä palkka-että kotityöt. Tästä olisi kiva saada juttu kuvineen. :)

    -Emma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, on ollut tarkoitus vähän kirjoitella tästä, mutta kun ei vain ole ehtinyt koneelle. :)

      Meillä nyt on niin sopiva työnjako ollut kotihommien kanssa, että niitä ei lähdetä muuttamaan. Lapsien kanssa miehen pitää löytää omat rutiinit niin kyllä se hyvin menee. :)

      Poista
  2. Mua kiinnostaisi joku liikuntajuttu. Esim. miten liikut viikottain, miten pidät itseäsi kunnossa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hävettää myöntää, että oma liikunta on nyt pitkään ollut arkiliikuntapainotteista ja satunnaisia lihaskuntoharjoitteita kotioloissa. Mutta kun menen töihin, niin voisin vähän paremmin selostaa mitä normaalisti olen tehnyt ja mitä haluaisin tehdä. :)

      Poista
  3. Mulla on mennyt ihan ohi se, että olet palaamssa töihin :) Siitä olisi kiva kuulla lisää, että mitä teet ja millaisia päiviä sulla on. Ja onko siis puolisosi jäämässä kotiin? Sehän on kiva, jos niin on.
    Mitäköhän muuta sitä vois toivoa...Mä tykkään aina kaikenlaisista pohdinnoista ja ajatuksista elämästä yleensä. Kirjoitat kivasti vähän kaikesta, tykkään siitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mä ole siitä hirveästi huudellut. On tuntunut, että siihen on niin pitkä aika, mutta sehän on nyt tosiaan jo ensi maanantaina, apua! Joo, Mika jää viettämään isäkuukautta kuudeksi viikoksi. Sen jälkeen mä palaan sitten vielä kotiin. :)

      Pohdintoja on päässä vaikka minkälaisia, mutta kun ei ehdi koneelle. Nytkin toinen syö vähän väliä mun kännykkää ja toinen käyttää jalkoja liukumäkenä. Eikä mitään toivoa, että saisin niitä nukkumaan. :D

      Poista

Kommentti ois kiva, mutta ei pakko. :)