torstai 24. toukokuuta 2012

Koulutus- ja tutkintopäivä Kokkolassa

No niin... Nyt voin vähän relata kun tutkintotilaisuus on ohi. Sitä tulikin tehtyä tiiviisti kaikki koneella vietetty aika. Kyllä me ollaan ulkona oltu ja muutakin puuhailtu, mutta silti aikaa meni paljon kirjoittamiseen.

Ihana päivä oli tänäänkin ja olen edelleen sitä mieltä, että Villa Elba Kokkolassa on ihana paikka pitää koulutuksia, vaikkakin sisätiloissa jouduttiin olemaan melkein koko päivä. :)

Vanha Villa
Tänään koulutuspäivä pidettiin Vanhassa Villassa. Ihanan tunnelmallinen talo, jossa oli kiva terassi. Siellä oli kiva nauttia iltapäiväkahvit kun aurinko lämmitti ihanasti.


Tällainen näkymä terassilta.
Iltapäivällä mulla oli sitten tutkintotilaisuus, joka oli siinä mielessä aika pelottava, että kolme ihmistä tenttasi mua yrityksen asioista ja yksi sitten toimi sihteerinä. Jännää oli, mutta kyllä se ihan hyvin meni. :)

Eli yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnosta on nyt suoritettuna pakollinen osa kokonaan ja opiskeluita jatkan sitten syksyllä 2013. Keväällä 2014 on valinnaisen osan tutkinnon suorittaminen, jolloin saan lopullisen todistuksen. Eli silloin juhlitaan vasta kunnolla. :)

Nyt sitten relataan, koneelta on pakko tulla pois, ei pysty enää istumaan. Olin saanut haasteen, johon tulen vastaamaan heti kun aikaa koneella taas olen.

Oikein ihanaa viikonlopun odotusta!

1 kommentti:

Kommentti ois kiva, mutta ei pakko. :)