torstai 10. toukokuuta 2012

Nips naps!

Tänään pääsin vihdoin kampaajalle! Kyllä sille olikin jo tarvetta, latvat olivat kuivat ja ohuehkot. Olen vain ajatellut, että näin pitkät hiukset ovat helpot, mutta kun poika on niitä alkanut repimään ja ne ovat joka päivä kiinni, ajatus lyhentämisestä on käynyt mielessä useasti...

Paikkana parturi-kampaamo Salon Henna, jonka omistajan Kirsin käsittelyssä olin. Kirsillä olen käynyt niin kauan kuin muistan. Hän on korjannut mun epäonnistuneen yrityksen leikata otsatukka pois (ala-asteella) ja samoin kun hiukset paloi vaalennettaessa (yläasteella). On kokeiltu pikkulettejä (yläasteella) ja tehty kampauksia niin kuvauksiin kuin vanhojen tansseihin. 

Lähtötilanne
Siis pituutta oli kertynyt tämän verran. Vuosi sitten viimeksi edes tasoiteltu. Sen siis tietää, että kaksihaaraisia varmaan löytyi...

Vähän lyhyempi...
Tässä sitten lopputulos pituuden suhteen. Aika paljon lähti. :)

Tyytyväinen asiakas
 Kirsi vielä viimeisteli hienosti mun hiukset pikapunoksella, voi kun jaksaisi (osaisi) itsekin laittaa!


Tältä näyttää sitten tuo letti takaa. Aika jännä väri mulla hiuksissa. Ja jännintä on se, että suurin osa tästä on ihan mun omaa. Viime vuonna vähän raidoitettiin, mutta aurinko vaalensi näitä sitten ulkomailla ollessa.


Viimeistelytuotteina Kirsi käytti DermaSydin tuotteita. Hajusteettomia, joita varmasti lapset arvostavat! Ainakin, jos vauvan kanssa olisi, niin mieluummin käyttäisin näitä kuin vahvasti hajustettuja tuotteita. Itse käytän niin harvoin mitään muotoilutuotteita, mutta pitäisi opetella. :) UV-suojaakin näistä löytyy, joka kesällä on hyvä juttu.

Kiitoksia vielä Salon Hennan Kirsille, olo on paljon kevyempi!

Mitäs mieltä olette, piristikö ilmettä? :)

PS: Näillä hiuksilla kelpasi mennä Kokkolaan vetämään geokätköilykurssia, metsässäkin tuli sateessa rymyttyä, mutta hyvin kampaus pysyi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti ois kiva, mutta ei pakko. :)