lauantai 5. tammikuuta 2013

Ekaa kertaa parturissa

Luukas kävi ennen vuodenvaihdetta ekaa kertaa parturissa. Hiukset alkoivat olla todella pitkät ja ne olivat niin paksut, että en enää osannut leikata niitä itse.

Tästä lähdettiin...
Välillä aika kävi pitkäksi, jolloin piti keksiä jotain...
Itse en osaisi olla näin rentona kun hiuksia leikataan...
Lopputulos
Luukas oli tosi reipas ja otti ihan rauhassa leikkaamisen, vaikka kotona se onkin ollut tappelua. Olin ihan tyytyväinen leikkaukseen, mutta hinta on kyllä niin kallis, että käyn varmaan hakemassa kunnon leikkuusakset ja koneen. Saan alkaa sitten harjoitella itse leikkaamista. Pojat & Mika kun tulevat käymään kuitenkin aika usein parturissa, jos en opettele... Vastavuoroisesti Mika saa opetella tasoittamaan mun hiukset. :D

Leikkaatteko te itse vai annatteko ammattilaisen hoitaa homman?

2 kommenttia:

  1. Aada käy mun kanssa samaan aikaan. Sillä aikaa kun mulla on väri päässä niin Aadan hiukset saksitaan. Mun hintaan lisätään jokunen euro lisää sitten. Toiminut nyt meillä hyvin näin. Oma kampaaja maksaa kyllä ihan kamalasti, mutta siitä en luovu :)

    VastaaPoista
  2. Ammattilainen hoitaa meillä lasten päät ainakin toistaiseksi. Minä en uskalla saksien kanssa mennä lähellekään noita pyöriviä päitä. Sitäpaitsi poika on paljon nätimmin, kun on siinä ammattilaisen tuolissa. Taitaa sen verta jännittää sitä vielä. :)

    VastaaPoista

Kommentti ois kiva, mutta ei pakko. :)