lauantai 8. kesäkuuta 2013

Töistä

Ensimmäinen viikko on nyt takana. Viisi aikaista aamua, pari hyvin nukuttua yötä ja kolme huonompaa. Osin lasten takia, osin oman pään takia. Olen ollut niin kauan ilman herätyskelloa, etten osaa vielä luottaa siihen, että oikeasti siihen kelloon herään. Tai että Samsung sitten oikeasti pysyy päällä ja vielä herättää oikeaan aikaan. Joten on tullut vilkuiltua kelloa aika tiuhaan. Yhtenä aamuna heräsin kyllä ihan itse 04.58 eikä kelloa silloin edes tarvittu. :)

Oma PT - sivuni Facebookissa.
Salilla työskenteleminen tuntuu siltä, kuin ei olisi ollutkaan poissa. Toki asioita on muuttunut, mutta perusjutut ovat kuitenkin samat. Hymyile, palvele ja innosta. :)

Olen vetänyt neljä kiertoharjoittelutuntia ja yhden spinningin. Olen saanut kuulla kehuja ja mukavia kommentteja paluustani. Kiva kuulla, että minua on kaivattu. :)



Yhden Personal Trainer - asiakkaan olen ehtinyt tavata, vaikka en vielä ole saanut valmiiksi palvelupakettejani. Mutta joustavalla sopimuksella löytyy räätälöityjä paketteja kyllä jokaisen tarpeisiin. Perustin oman sivun PT - palveluilleni myös Facebookiin. Käy tykkäämässä: Wellness lifestyle



Geokätköilykurssia olen suunnitellut ja sen aion toteuttaa ensi viikon torstaina. On kiva päästä näyttämään Pietarsaarelaisillekin mitä tuo mukava harrastus on. Kokkolassakin on kiva kätköillä, mutta maastot ovat hieman tutumpia täällä. :)



Omia treenejäkin olen ehtinyt tehdä. Olen tullut hieman aiemmin töihin, niin olen ehtinyt treenata kolmena päivänä painoilla. Voi kun mulla on ollut ikävä tällaista treeniä! Ja kropalle tuntuu aamutreenit sopivan ihan hyvin. Lisäksi kahtena päivänä pyöräilin töihin, mutta nyt käytännön syistä oon tullut loppuviikon autolla. Katsotaan miten ensi viikolla treenien kanssa käy kun olen iltavuorossa... (Treeneistä tulossa lisää juttua myöhemmin.)

Välipalaa
Nice Runissakin ehdittiin käydä kääntymässä. Siitä kuvia ja fiiliksiä myös tulossa vähän myöhemmin.

Mikalla on mennyt lasten kanssa oikein hyvin. Johannes hieman kiukuttelee, taitaa olla hampaita tulossa kun välillä lämmin ruoka ei maistu ja uni on katkonaista. Ovat tehneet kotona paljon, taitavat olla ahkerampia kuin minä kotona ollessa. :)

Hyvillä mielin viikonloppuun siis. Yli viikon ajan saan palata heräämisen kanssa normaaliin rytmiin, jos en päätä ensi viikolla tulla tekemään aamutreenejä. ;)

4 kommenttia:

  1. Nice Runilla kävin minäkin ja jaksoin hölkätä/juosta koko matkan! Olin tosi iloinen siitä, kun eipä tässä paljoa ollut ehtinyt harjoitella. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei siellä kyllä ollut mitään mahdollisuutta tavata, oli ihan liikaa porukkaa. :D

      Me käveltiin ystävän kanssa suurin osa, otettiin enemmän mukavana rupattelulenkkinä se. :D

      Poista
  2. Mun pitäis myös ottaa joku porkkana ja ilmottautua kisaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa, se on hauskaa. :)

      Onnea muuten kesäduunista! Etkös sä sen voittanut? :) Lisään sun blogin lukulistalle. :)

      Poista

Kommentti ois kiva, mutta ei pakko. :)