torstai 5. syyskuuta 2013

Tämä viikko

Pahoittelen, että en vieläkään ole päässyt takaisin bloggaamisen rytmiin. Tällä viikolla olen ajanut väliä Pietarsaari-Kokkola-Pietarsaari, joka päivä ja vielä huomenna ja maanantaina olisi tiedossa reissut sinne.

Olen käynyt allergiatesteissä maanantaina, keskiviikkona ja huomenna suuntaan sinne myös. Ensi viikon maanantaille pitää olla kastelematta selkää ja silloin katsotaan viimeiset tulokset. Tällä erää näyttää kuitenkin siltä, ettei vieläkään saada selville allergian aiheuttajaa, ehkä sitä ei sitten olekaan vaan syy kutinaan on jossain muussa.

Töissä olen ollut kolmena päivänä, geokätköilykursseja vetämässä. On ollut aivan mahtavat ilmat, mukavia ihmisiä ja pari uutta kätköä myös minulle. En voi olla taas kerran sanomatta tätä: Tuo on vaan niin mahtavaa työtä!

Koneella en ole ollut oikeastaan ollenkaan. Pojat ovat menneet yöunille aika myöhään ja itsekin olen aika väsynyt aikaisista aamuista johtuen. Hieman kateellisina katson toisten blogeja ja kaikilla tuntuu olevan hirveästi virtaa ja kivoja juttuja menossa. Mutta ei sille mahda mitään, että välillä pitää tehdä jotain muutakin kuin olla koneella.

Reissujuttuja olisi varastossa muutamia, mutta kuvia en ole vielä pienentänyt. Reseptejä olisi tulossa kans, salaattia ja omenajuttuja. :)

Toivottavasti maltatte odottaa, kyllä me täällä ollaan, mutta nyt on vaan tällainen "välikausi." Mahtavaa loppuviikkoa teille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti ois kiva, mutta ei pakko. :)