maanantai 13. helmikuuta 2012

Tervetuloa!

Tervetuloa uuteen blogiini!

Vanha blogi löytyy osoitteesta: elfrien.blogspot.com Ainakin vielä hetken, mutta jossain vaiheessa pistän sen salasanan taakse. Siirrän sieltä ainakin muutaman jutun tännekin blogiin, koska ainakin joku käy tarkistamassa reseptejä sieltä... ;)

Mika, Luukas ja minä
Niille, jotka ovat uusia lukijoita, niin voisin pienen esittelyn pitää. 

Olen 26 vuotias yhden lapsen äiti Pohjanmaalta (ruotsinkieliseltä, jos tarkkoja ollaan...) ja toisen laskettu aika on heinäkuussa 2012. Asumme avomieheni kanssa hänen lapsuudenkodissaan, joka on remontin alla. Tai ainakin suunnitelmissa kovasti. Ehkä se tässä pikku hiljaa edistyy... Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä reilut kolme vuotta, joista melkein se sama kolme kihloissa. 

Omistan kuntosalin yhdessä isäni kanssa, mutta tällä hetkellä olen suurimmaksi osaksi hoitovapaalta siitä työstä. Muutamia personal trainer-asiakkaita minulla on mitä pojan hoidolta ehdin. Lisäksi opiskelen yritysjohtamista vielä kesäkuuhun asti, mutta se jää tauolle sitten ainakin vuodeksi.

Blogissani (ainakin vanhassa) on suurimmaksi osaksi juttuja ihan normaalista elämästä. Nyt alkuun tulee tänne juttua matkustelusta, koska oltiin juuri reissussa. Matkustelu on lähellä sydäntä, mutta ymmärrettävistä syistä sen luonne on vähän muuttunut ja reissut ovat vähentyneet. Askarteluun olin ennen taipuvainen, mutta nykyään sille ei ole aikaa. Ehkä siihen voin sitten palata, kun lapset ovat isompia. 

Toivottavasti liityt perheeni seuraan ja kommentoit kun kommentoitavaa löytyy. Kommentteja olisi todella kiva lukea enemmänkin, tiedän toki, että suurin osa käy vain lukemassa nopeasti ja sitten jatkavat seuraavaan blogiin.

Ja kyllä, yritän parantaa tapani ja kirjoittaa vähän useammin. Tämä on niin kivaa, että se saisi olla se "oma aikani", mitä muuten ei paljon ole. :)

Vielä kerran, tervetuloa!

3 kommenttia:

  1. Hej!
    Kiva kun on muita jotka tykkääväät blogata:) Voihan sitä tällä lavalla myös seurata omaa perhettä jos ei niin usein tapaa. Mukavaa viikkoa teille!

    VastaaPoista
  2. Hej hej...kiva kun välillä saa lukea muitten blogeja... Olen kyllä käynyt edellisessäkin lukemassa asioita, mutta luulen että on ollut niin vähän aikaa vastailla että en ole varma jos olen koskaan kommentoinut, mutta nyt yritän jos ehtisin. Vapaatahan pitäis tulla tässä pika puolin että että...nähdään ....TITA

    VastaaPoista
  3. Minä ainakin tulen seuraamaan jatkossakin :) Ja sainpas tekstisi luettuani opittua sinusta muutaman uuden asian mitä en tiennytkään vielä.

    VastaaPoista

Kommentti ois kiva, mutta ei pakko. :)