maanantai 14. toukokuuta 2012

Maanantain kolme kuvaa

Toivottavasti kaikilla maanantai sujui mukavasti. :)

Mulla ei ole oikeasti mitään päivitettävää, koneella olokin on tukalaa. Mutta silti haluan jotain laittaa, joten kolmella kuvalla sitten tämä päivä. :)

Aamulla mentiin perhekahvilaan Luukaksen kanssa, jossa taas sai leikkiä niin paljon kuin ehti. Kotiinlähtö olikin kurjaa, mutta unohtui kun ajettiin mummulle.

Luukas valmisteli lounasta.
Luukas ei nukahtanut autoon niin kuin ajattelin, joten lähdettiin ruoan jälkeen kaupungille. Postille asti pääsin ennen kuin Luukas nukahti. Äiti jäi autoon sitten vahtimaan unta, joten mä pääsin käymään postissa ja piilolinssejä ostamassa.


Hyvin maistui unet...
Luukas nukkuikin oikein hyvät päiväunet ja mä pääsin sillä välin käymään ihan rauhassa kaupassa. Harvinaista, että saa yksin kierrellä ja miettiä. Siitä vain seuraa se, että loppulasku voi olla aika iso...

Äidin tatuointi
Äiti kävi tänään aamulla ottamassa elämänsä ensimmäisen tatuoinnin. Rohkeaa, sanon minä. Mä en nimittäin uskaltaisi. Hienon näköinen sisilisko pääsi koristamaan nilkkaa. :)

Hieronta peruuntui tältä päivältä ja siirtyi perjantaille. Olo on kyllä aika kamala, mutta onneksi tämä paranee synnytyksessä sitten. Mutta jotain helpotusta olisi kiva saada.

Huomenna Vaasaan moikkaamaan siskoa äidin ja Luukaksen kanssa. :) Toivottavasti tuuli tyyntyy vähäsen, tänään ei meinannut pystyssä pysyä.

Nyt lämpöisen kauratyynyn kanssa sänkyyn lukemaan äitienpäivälahjaksi saatua True Blood-kirjaa. ;)

2 kommenttia:

  1. Uskallat mennä hierojalle raskaana? Mulle ainakin ekan odotuksessa alkuraskaudessa hieroja sanoi, et ei hiero raskaanaolevia ollenkaan ku on riski, et menee sit raskaus kesken ku aineenvaihdunta kiihtyy. Enpä sit oo menny nyt tässäkään raskaudessa ees myöhemminkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin viime raskaudessakin, eikä mitään ongelmia ollut. Kyljellään hierotaan ja ihan kevyesti vain. Helpottaa oloa kummasti. :)

      Poista

Kommentti ois kiva, mutta ei pakko. :)